AFSLUT SPIL
×
Indbetaling
Du spiller i ojeblikket med en bonus saldo. Dette er i overensstemmelse med den Bonuspolitik du accepterede, tjek venligst vores Bonus Politik for mere information.

Divine Fortune Slot Anmeldelse

Få mere at vide om NetEnt's Divine Fortune slot

Net Entertainments Divine Fortune-spil tager dig tilbage til de antikke tider i Grækenland, hvor du møder alle slags mytologiske dyr og væsener, og opdager det store hav af klassiske legender. Lad din skæbne afgøres af de mange antikke guder og gudinder og nyd denne slots rigdom af gyldne mønter, mulighed for mytisk rigdom og spændende jackpot.

Oversigt

Designet af Divine Fortune er fantastisk, ligesom med alle andre spil fra den svenske softwareudbyder NetEnt (Net Entertainment). Hjulet er placeret på en baggrund af nogle gamle græske tempel med to karyatider – kvindelige figurer – der støtter det. Ligesom med mange online slots, bruger spillet fem hjul med tre rækker og 20 faste gevinstlinier i alt.

Spillets symboler følger temaet og er enten en repræsentation af nogle mytiske væsener eller dyr. Sidstnævnte kan du se på de fire symboler med lav værdi, der er designet med det græske alfabet i tankerne. De er faste spillekortsymboler J, Q, K, og A, med de to første identiske udbetalingsværdier for tre lige kombinationer, fire lige kombinationer, og fem lige kombinationer, mens de to sidste også tildeles identiske udbetalingsværdier men lidt højere.

Symbolerne med høj værdi i Divine Fortune er smukke kunstværker med fire væsener fra den græske mytologi. Den laveste-betalende er Griffen. Dette er et dyr med kroppen af et løve og hovedet og vinger af en ørn. Næste i rækken er den berømte væsen med hovedet af en tyr og kroppen af en mand – den frygtelige Minotaurus – efterfulgt af repræsentation af løvehoved af Chimera med tre hoveder. Endelig er den højeste betalende symbol blandt de fire er den hæslige Gorgon monster, Medusa. Dette er den bevingede tæve med giftige slanger som hår, der forvandler mennesker til sten med blot et blik.

Spillet har tre yderligere symboler, der også designet med mytologiske temaer. Spillets Wild symbol er en repræsentation af den mytologiske flyvende hest Pegasus. Det kan erstatte alle symboler, foruden Free Spins-symbolet og Bonus-symbolet.

Free Spins-symbolet er en repræsentation Zeus hånd, der holder et lyn omgivet af en gylden laurbærkrans.

Den endelige symbol på hjulene, er Bonus-symbolet, der er en guldmønt og repræsenterer Pegasus omgivet af stjerner.

Sådan spiller du

At spille Divine Fortune er meget nemt, da alle knapper er placeret ved bunden af skærmen. Før du snurrer hjulene, bør spillerne placere deres indsatser. Dette gøres ved at indstille antallet af indsatsniveauer og møntstørrelse. Du kan indstille indsatsniveauet ved at trykke på de grønne knapper på siderne af LEVEL-boksen, som er placeret lige under reels et og to. Spillet lader dig vælge mellem en og ti forskellige væddemål niveauer. For at indstille møntværdi, trykke på de grønne knapper på siderne af COIN VALUE bue, som er placeret lige under hjulene nummer fire og fem. Spillet byder på seks forskellige møntstørrelser, der du kan vælge imellem: €0,01, €0,02, €0,05, €0,10, €0,20, og €0,50. Spillets minimum og maksimum spillebeløb er €0,20 og €100 hhv.

Divine Fortune tilbyder spiller en mulighed for at snurre hjulene automatisk med den maksimale indsats for den valgte møntværdi uden at indstille dette manuelt. Du kan gøre dette ved at klikke MAX BET-knappen nederst i midten af skærmen. For at snurre hjulene, kan du klikke på enten MAX BET eller knappen SPIN, den grønne runde knap i bunden midt på skærmen. Sørg dog for at indstille din møntstørrelse på forhånd.

Hvis du ikke er alt for ivrig efter at trykke på knappen SPIN gentagne gange efter hver tur, skal du ikke fortvivle! Divine Fortune har en AUTOPLAY-funktion, der gør det muligt at spille automatisk uden afbrydelse. For at få adgang til denne funktion skal du klikke på knappen AUTOPLAY til venstre om knappen SPIN. Et nyt vindue vil åbnes med 9 ledige antal spin, der skal spilles automatisk at vælge imellem. Før du klikker på et af de 9 muligheder, skal du sørge for at indstille antallet af væddemål linjer og møntværdi fordi hjulene vil starte med at snurre automatisk, så snart du foretager dit valg af runder skal spilles automatisk. Du kan stoppe funktionen når som helst ved blot at klikke på knappen STOP.

Sådan vinder du i Divine Fortune

For at vinde i Divine Fortune, er du nødt til at få visse kombinationer af symboler på hjulene. Spillet betaler kun den højeste gevinst pr. gevinstlinje. En linje betaler kun, hvis det er i rækkefølge på hjulene fra yderst til venstre til yderst til højre. Spillet har også en oversigt over alle vindende gevinstlinier og symboler med udbetalingsværdier, som du kan kikke på når som helst ved at trykke på knappen ”i” i venstre hjørne af skærmen.

Bonus funktioner

Falling Wilds Respins

Denne funktion udløses, når et Wild-symbol fås på hjulene under grundspillet og free spins. En “free respin” tildeles og Wild-symbolet bevæger sig ned til en position. Det sker, indtil alle Wild symboler falder væk fra bunden af hjulene.

Wild-funktionen udløses, når et Wild-symbol havner bag en af de faldende Wild-symboler. Positionerne på hjulet bliver vilde i et enkelt træk og i det følgende snurr, vil Wild symboler vises.

Free Spins

Hvis du får tre eller flere Free spins-symboler hvor som helst på hjulene, vil funktionen Free Spins aktiveres. Afhængig af antallet symboler, vil du modtage et vist antal free spins. Hvis du får tre symboler, får du 5 free spins, med fire symboler tildeles du 8 free spins, og for fem symboler vil du modtage 12 free spins.

Jackpot Bonusspil

Når du får tre eller flere Bonus-symboler hvor som helst på hjulene, får du en chance for at vinde den progressive jackpot. Du får tre free spins på hjulene. Dette omfatter antallet af Bonus-symboler, der aktiverede funktionen. Når en af disse symboler vises på hjulene, vil du modtage op til 200x din indsats. Dette fortsætter, indtil du løber tør for spins eller vinder en af de tre progressive jackpots.

Afslutning

Divine Fortune fra NetEnt er absolut et af de bedste spil i deres sortiment. Spillet har en sej overordnede design, der forstærkes af den mystiske musik. Alle bonus funktioner er godt gennemtænkt og kan give dig flotte præmier. Spillets RTP er 96,59%.

SPIL NU
20240721.5