AFSLUT SPIL
×
Indbetaling
Du spiller i ojeblikket med en bonus saldo. Dette er i overensstemmelse med den Bonuspolitik du accepterede, tjek venligst vores Bonus Politik for mere information.

Starburst Slot Anmeldelse

Få mere at vide om NetEnt's Starburst slot

Starburst video slot fra Net Entertainment (NetEnt) blev sandsynligvis skabt med udgangspunkt i den berømte sætning “mindre er mere”. Spillet går tilbage til grunderne og denne metode har fanget mange video slot spilleres opmærksomhed. At gå tilbage til det grundlæggende kan nogle gange være en god ting for at fange ekspertspilleres opmærksomhed.

Oversigt

Starburst er en af de video slots, der har rummet som deres tema. I dette spil, befinder du dig i en sejt konstrueret rum med en masse stjernesymboler. Spillets layoutet er ikke noget, der vil overraske, men i stedet følger den gennemprøvede og velkendte grænseflade med fem hjul i tre rækker. Dette futuristisk udseende giver spillerne 10 gevinstlinier, som synes lavere end andre video slots, men disse gevinstlinier går i begge retninger, fra højre til venstre og fra venstre til højre. Så i teorien, tilbyder spillet tilbud 20 gevinstlinier i alt. For at kompensere for de manglende gevinstlinier, har NetEnt besluttet at berige sine slots med ekstra funktioner. Denne video slot tilbyder hverken Scatter-symboler eller free spins, men spillets bonusmateriale forklaret nærmere nedenfor i teksten, er Starburst Wild-symbolerne.

Symbolerne på Starburst hjulene er glitrende juveler i forskellige farver. De omfatter sådanne symboler som en lilla rombe, blå ottekant, orange sekskant, en anden sekskant i klassisk udseende med grøn farve, og en gul diamant. Disse er ordnede i stigende orden ifølge deres værdi. Spillets ekstra symboler er taget lige fra klassiske frugtmaskine ymboler og omfatter et rødt nummer 7 ikon og en gylden BAR ikon. Som nævnt ovenfor, er spillets Wild-symbol Starburst-symbolet.

Sådan spiller du

Det første skridt, når man spiller Starburst video slots er at bestemme antallet af gevinstlinier ved at klikke på knapperne på siderne af spillets LINES-boks i nederste venstre hjørne af skærmen, eller ved at klikke på numrene på siderne af hjulet. For at justere antallet af mønter, som du ønsker at satse på en linje, skal du trykke på de grønne knapper i venstre og højre side af LEVEL-boksen, som er placeret til højre fra LINES-boksen. Mønten sværdi kan også indstilles ved at klikke på de grønne knapper på siderne af MØNTVÆRDI-boksen. Når du har valgt din ønskede indsats, er alt, hvad du behøver at gøre at trykke på spillets Spin-knap for at snurre hjulene. Spin-knappen er den runde grønne knap med to omvendte pile, som ligger nederst i midten af skærmen. MAX BET-knappen giver dig mulighed for at automatisk spille det maksimale antal gevinstlinier med den højeste satsniveau med ét klik. Dog skal du indstille din møntværdi, før du klikker på MAX BET-knappen fordi hjulene snurrer automatisk, når du trykker på denne knap. Hvis du ikke vil klikke på Spin flere gange for at snurre hjulene, har Starburst en AUTOPLAY-knap som giver dig mulighed for at vælge fra en forudindstillet antal spin, der skal spilles automatisk. For at snurre hjulene i AUTOPLAY, skal du klikke på den grønne AUTOPLAY-knap til venstre for SPIN-knap. AUTOPLAY-menuen vil åbnes i nederste venstre hjørne af skærmen, og her kan du forudindstille antal spins. Når du klikker på dit valg, vil hjulene begynder at snurre automatisk, og menuen viser resterende antal spins. Du kan stoppe funktionen ved at klikke på STOP når som helst.

Som nævnt ovenfor, tilbyder Starburst video slots 10 gevinstlinier, der går fra begge retninger, højre til venstre og venstre til højre. Dette fordobler dine chancer til at vinde Indsatsniveauet, altså antal mønter, du satser på en linje, kan også justeres. Antallet af mønter, som du kan vælge at satse på en linje varierer fra 1 til 10. Spillet byder på et udvalg af syv møntværdier; 1 cent, 2 eurocents, 5 eurocents, 10 eurocent, 20 eurocent, 50 eurocent, og 1 euro.

Når kombineret giver indsatsniveau, gevinstlinier og møntværdi spillerne en masse spillemuligheder og den mindste indsats for 10 gevinstlinier bliver 0,10 cents, og den maksimale indsats for 10 gevinstlinier bliver 100 euro.

Sådan vinder du Starburst

Sammenlignet med andre slots, har Starburst video slots færre symboler, hvilket betyder, at de vil blive vist oftere og dette betyder også flere vindende kombinationer. Gevinster på gevinstlinier i spillet giver kun penge, når de er i træk – enten fra yderste højre til venstre eller venstre til højre. Kun den højeste gevinst pr. en gevinstlinie, fra begge retninger, er betalt. Hvis flere gevinster sker på samme tid, vil de lægges sammen. En forhåndsvisning af alle vindende symbol kombinationer og deres udbetalinger, samt om hvordan gevinstlinier fungerer, er når som helst tilgængelige ved at man trykker på Gevinstoversigt-knappen under det yderste venstre hjul.

Bonus funktioner

Starburst Wilds

Den eneste bonus funktion i Starburst er Starburst Wilds, der kan udvide over hele hjulet. Starburst Wilds vises kun på de midterste tre hjuler – 2, 3 og 4 – og når dette symbol dykker op dækker det hele området af hjulet, uanset om deres position. Hjulene snurrer siden igen og forhåbentlig vil du få flere chancer for en sejr. Når du lander en ny Wild symbol under den fornyede tur, vil det udvide sig over hele hjul, og de resterende Hjulene snurrer igen for yderligere chance til at vinde. Denne proces kan gentages maks. tre gange, hvorefter du vil gå tilbage til hovedspillet.

Afslutning

Starburst video slots giver masser af muligheder for folk med forskellige finansielle investeringsmuligheder. Det er en enkel, men alligevel visuelt tiltalende slot med smukke specielle funktioner, sejt soundtrack og interessant spil. Med alt dette i tankerne, er det ingen overraskelse, at Net Entertainments liste over de mest anerkendte spil inkluderer Starburst. Det annoncerede RTP på Starburst er 96,1%.

SPIL NU
20240415.7