AFSLUT SPIL
×
Indbetaling
Du spiller i ojeblikket med en bonus saldo. Dette er i overensstemmelse med den Bonuspolitik du accepterede, tjek venligst vores Bonus Politik for mere information.

Jack and the Beanstalk Slot Anmeldelse

Få mere at vide om NetEnt's Jack and the Beanstalk slot

Jack and the Beanstalk er yderligere et imponerende 3D-spil i kataloget af den svenske spiludbydere Net Entertainment (NetEnt). Det er baseret på det eponyme engelske eventyr og betragtes som en af de bedste online slots fra de svenske softwareproducenterne. Eventyret fortæller historien om Jacks rejse fra fattigdom til rigdomme efter at han har plantet magiske bønner og klatrer den gigantiske bønnemalken, der vokser fra dem. Han klatrer op for bønnemalken og kæmper mod en hæslig gigant og får sin enorme rigdom.

Oversigt

NetEnts Jack and the Beanstalk har en samlet imponerende design; baggrunden er en vidunderlig repræsentation af Jacks hus på den ene side og bønnemalken på den anden med lejlighedsvise animationer som vises på skærmen. Spillet bruger en standard sæt af fem hjul i tre linjer og 20 linjer i alt. Hjulene følger også et tema og alle symboler er enten personer fra det velkendte eventyr eller symboler med en twist af bønnemalken.

Symbolerne på hjulene omfatter to sæt af symboler – symboler med lave værdier og høje værdier. Som med de fleste online slots, omfatter symbolerne med lav værdi almindelige spillekort symboler, såsom 10, J, Q, K og A, givet i stigende rækkefølge, at tildele visse præmier afhængigt af den kombinationen, du får.

Symbolerne med høj værdi er enkle med smukke repræsentationer af fem personer og ting fra spillet. Den laveste betalende blandt de fem symboler er Jack vandkande, efterfulgt af øksen at Jack bruger til at skære ned på bønnemalken. De tre højeste betalende symboler er Jacks ged, efterfulgt af den hæslige gigant og hans kone, og til sidst, spillets hovedperson, Jack selv som den højeste betalende symbol.

Jack and the Beanstalk symbolet har yderligere to symboler; en Scatter og Wild symbol. Scatter symbol er en skattekiste med åbent låg, og spillets logo er Wild symbol, som kan erstatte alle andre symboler, foruden Scatter og Key symboler.

De vigtigste symboler inkluderer ting som en pose guldmønter, en kylling med et guldæg, og en guldharpe.

Sådan spiller du

Fordi Jack and the Beanstalk spilles med faste gevinstlinier, behøver spillerne ikke at indstille disse. De eneste to ting, der skal indstilles, før at dreje hjulene er mønten størrelse og satse niveau. Møntværdi indstilles ved at trykke på de grønne knapper på siderne af COIN VALUE-boksen i nederste højre side af skærmen. Spillet tilbyder seks forskellige møntstørrelser med følgende værdier: 0,01, 0,02, 0,05, 0,10, 0,20, og 0,50. Antallet af mønter, du satser på en linje per tur er bet niveau. Antallet af bet niveauer i dette online video slot er 10. Ved at kombinere mønt størrelse og satse niveau, du får spillets minimum og maksimum indsatser – mindste indsats er 0,20 og maksimum er 100. Endelig kan du modregne hjulene ved at trykke på SPIN knap. Dette er den grønne runde knap i bunden midt på skærmen.

Spillet lader dig spille på højeste niveau med ét enkelt klik ved at trykke på MAX BET knappen. Når du trykker på denne knap snurrer straks hjulene, så sørg for at vælge møntværdi på forhånd.

Automatisk afspilning funktion lader dig nyde spillet uden at klikke på knappen SPIN gentagne gange efter hver runde. Når du trykker på AUTOPLAY, vil en menu åbnes, hvor du indstille antallet af runder, der skal spilles automatisk, samt hvornår de skal stoppe dem. Du kan også stoppe denne funktion på et givet tidspunkt ved at trykke på STOP.

Sådan vinder du i Jack and the Beanstalk Slot

En vindende symbolkombination i Jack and the Beanstalkbetaler kun, når den starter på den længst til venstre hjul til den yderste højre. Når flere gevinstlinier landes samtidigt, bliver de lagt sammen, og den højeste gevinst pr. gevinstlinie vil give penger.

En oversigt over alle vindende kombinationer og mulige udbetalinger, kan findes på når som helst ved at trykke på Gevinst-knappen. Dette er den grønne runde knap med et ”i” på i nederste venstre hjørne af skærmen.

Bonus funktioner

Walking Wild

Denne bonus feature er en mindre, men det er en god ting at vinde den. Ved at få et Wild-symbol på hjulene, vil du modtage en free spin. For den næste tur, vil Wild-symbolet flytte en position til venstre, og du får da free spins indtil Wild symbolet forlader hjulet til venstre.

Free spins

Denne bonus feature er udløst af landing tre eller flere af skattekisten symboler hvor som helst. Du vil blive tildelt ti free spins med mulighed for yderligere Free Spins hvis du får tre eller flere scatter symboler.

Med denne bonus funktion, kan du få en Key-symbol, der giver dig visse gevinster afhængigt af antallet af nøgler. Med 3 Key-symboler, vil det næste Wild på hjulene blive til en Stacked Wild af to mønttaske symboler. 6 Key-symboler omdanne den næste Wild i en Stacked Wild af tre guld kylling symboler og 9 Key-symboler omdanner den næste Wild i en Expanding Wild af 2 guldharpe symboler, der vil dække alle dele af hjulet og vil give dig flere chancer til at vinde.

Afslutning

Når det gælder NetEnt, kan du forvente intet mindre end en fremragende online slot med høj kvalitet grafik og animationer. Jack and the Beanstalk er en anden sej udgivelse i kataloget over den svenske spil, som tilbyder en velgennemtænkt gameplay med interessante bonusmateriale. Spillet har en RTP (Return to Player, eller Tilbake til Spiller) på 96,30%.

SPIL NU
20240415.7